Top Social Icons

NAJDRAŽE IZNENAĐENJE: Evo čemu se Anastasija Ražnatović najviše obradovala na proslavi punoljetstva!



Mnogo se pričalo o proslavi 18. rođendana Anastasije Ražnatović, kao i o tome šta su joj poklonile zvanice na raskošnom slavlju, a ona je sada, nedjelju dana kasnije, otkrila ko ju je najviše obradovao.

Kćerka Cece Ražnatović još sabira utiske sa proslave punoljetstva, ali kaže da su joj najveće iznenađenje priredili prijatelji, koji su spremili zanimljivu koreografiju bez njenog znanja.

- To iznenađenje se pripremalo danima pred rođendan. Zaista su me iznenadili i oduševili, podigli su cijelu atmosferu - rekla je Anastasija u emisiji ``Ami Dži šou``.

Ona je otkrila i da su većinu gostiju činili prijatelji njene majke, a da je njenih zvanica bilo oko 60. Na pitanje da li se nešto promijenilo u njenom životu otkako je postala punoljetna odgovara.

- Nisam ni očekivala da će se nešto promijeniti jer se inače družim sa starijima od sebe, i oni su mi rekli da se ništa ne menja. Roditelji ti i dalje govore ``Dok si pod mojim krovom živiš pod mojim pravilima.`` Tako je i kod mene. Ništa se ne mijenja, jedino što sad sam punoljetna pa mogu da radim neke stvari koje prjie nisam mogla, neke sitnice. Ništa se veliko ne mijenja - kazala je ona.
(Blic.rs)
NAJDRAŽE IZNENAĐENJE: Evo čemu se Anastasija Ražnatović najviše obradovala na proslavi punoljetstva! NAJDRAŽE IZNENAĐENJE: Evo čemu se Anastasija Ražnatović najviše obradovala na proslavi punoljetstva! Reviewed by Info Atraktiva on 12:26 Rating: 5

Nema komentara:

Entertainment

Pokreće Blogger.