Top Social Icons

Razvedena sam i nemam djece, ima li neko ozbiljan za upoznavanje, a možda i nešto više?


Ćao, zovem se Sena. Pošto sam u godinama i slabije izlazim, ovim putem tražim nekog za vezu. Imam 40 godina rastavljena sam i nemam djece. Ovim putem bi se zahvalila ekipi magazina koji su prenijeli moju vijest.  Svi oni koji zele stupiti u kontakt sa mnom mogu me kontaktirati putem facebook-a. Da pogledate moj facebook profil kliknite OVDJE
Razvedena sam i nemam djece, ima li neko ozbiljan za upoznavanje, a možda i nešto više? Razvedena sam i nemam djece, ima li neko ozbiljan za upoznavanje, a možda i nešto više? Reviewed by Info Atraktiva on 02:48 Rating: 5

2 komentara:

  1. ok izvoli ja sam nenad simonovic nazovi me na mobilni 0649613968

    OdgovoriIzbriši
  2. Има проблема са конектовањем твог профила?

    OdgovoriIzbriši

Entertainment

Pokreće Blogger.