Top Social Icons

ANA KOKIĆ KONAČNO PROGOVORILA O BRAKU: Evo šta je rekla o razvodu sa Nikolom Rađenom!



Pjevačica Ana Kokić se prije osam godina zaklela svom sadašnjem suprugu, vaterpolisti Nikoli Rađenu na vječnu ljubav.

Iako je njihov brak prolazio kroz turbulencije, ona smatra da pored sebe ima idealnu polovinu, kao i da Rađen nikad nije bio ”gutljaj lošeg vina”.

``Da sam se pokajala, vjerovatno bih se razvela``, rekla je Ana u emisiji Premijera.
(Kurir)
ANA KOKIĆ KONAČNO PROGOVORILA O BRAKU: Evo šta je rekla o razvodu sa Nikolom Rađenom! ANA KOKIĆ KONAČNO PROGOVORILA O BRAKU: Evo šta je rekla o razvodu sa Nikolom Rađenom! Reviewed by Info Atraktiva on 12:25 Rating: 5

1 komentar:

  1. Cijeli moj život nikad nisam vidio ništa što tako brzo radi poput čarolije Dr. Abazara. Nakon kontaktiranja Dr.Agbazara, počela sam vjerovati u izjavu da svaki novac ima dvije strane. Kad me ljubavnik ostavio, zakleo mi se da se više nikad neće vratiti k meni, ali hvala Bogu što sam kroz pomoć dr. Agabazu imala svog ljubavnika natrag u mene u roku od 48 sati, a ja ću također željeti da se drugi ljudi razbije srca da bi se obratili dr. Agbazara kroz ove detalje ispod koje su putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili preko Whatsappa na +2348104102662 onda možete vidjeti čuda Dr.Agbazara

    OdgovoriIzbriši

Entertainment

Pokreće Blogger.