Top Social Icons

Kupila sam pantalone za 500 dinara i to mi je najbolja odluka ovog leta


Juče su meteorolozi za naredne dane najavili tropske temprature, koje će povremeno da prelaze i 38 stepeni. Suočena sa tom činjenicom, ali i sa ne tako debelim novčanikom, rešila sam da u povratku s posla svratim do starih, dobrih Kineza. I nisam se pokajala!

Jedan od najvećih i najudobnijih trendova ovog leta biće široke pantalone od laganih materijala sa zanimljivim printom, šarene ili crno-bele. Model poznatiji kao šalvare.

Široke pantalone su hit sezone
Nažalost, poznate cice koje furaju ovakve modele imaju novca za skupe brendove, dok u Beogradu dobre široke pantalone možete da nađete za oko 2.000 dinara. Nije mnogo, ali mi nikad nije padalo na pamet da dam "toliko" novca za pantalone koje su toliko tanke da i malo krupniji komarac može da ih pocepa.

Ali, juče kod Kineza naiđoh na jedan baš simpatičan par šalvara u crno-belim nijansama, i odlučih da probam. Čim sam ih obukla, osetila sam kao da na sebi nemam ništa. Nežna, nekvalitetna ali taaako udobna sintetika me je momentalno rashladila.

Uzela sam ih bez razmišljanja. I to za 500 dinara!
Kupila sam pantalone za 500 dinara i to mi je najbolja odluka ovog leta Kupila sam pantalone za 500 dinara i to mi je najbolja odluka ovog leta Reviewed by Info Atraktiva on 14:07 Rating: 5

Nema komentara:

Entertainment

Pokreće Blogger.