Top Social Icons

Vracao sam se sa posla, izlazim iz autobusa, kad vidim devojku kako place, a decko na par metara od nje


Vracao sam se sa posla, izlazim iz autobusa, kad vidim devojku kako place, a decko na par metara od nje, stoji, ne cini nista. Inace sam trenitrao kick box par godina, tako da dobro izgledam. Kazem mu, jel bi bio sretan da je vidis kako odlazi samnom? Ne moras odgovarati, samo razmisli. Nastavio sam, i okrenem se posle 20ak metara, vidim ih zagrljene… I tako ja nastavim sam sa svojom samocom.
Vracao sam se sa posla, izlazim iz autobusa, kad vidim devojku kako place, a decko na par metara od nje Vracao sam se sa posla, izlazim iz autobusa, kad vidim devojku kako place, a decko na par metara od nje Reviewed by Info Atraktiva on 16:09 Rating: 5

Nema komentara:

Entertainment

Pokreće Blogger.