Top Social Icons

Dva mjeseca pred vjenčanje sam spavala sa bivšim momkom i na moju nesreću ostala sam trudna


Dva mjeseca pred vjenčanje sam spavala sa bivšim momkom i na moju nesreću ostala sam trudna. Saznala sam to par dana pred vjenčanje. Moj muž je vjernik i iz pobožne porodice i uvijek je koristio zaštitu jer nije želio da slučajno dobijemo dijete prije nego se vjenčamo. Vjenčanje je prošlo u brigama šta i kako, a odmah sutri dan umjesto na bračno putovanje otišla sam na kliniku i abortirala. Došlo je do komplikacija, ostranjen mi je dio materice, te više nikada neću imati djece, a kao sol na ranu, zbog toga što sam morala ležati u bonici 10 dana, moj muž je naravno sve saznao i dok sam izašla iz bolnice čekali su me papiri za razvod. Da li sam učinila toliki grijeh da mi se sve ovo desi???

Dva mjeseca pred vjenčanje sam spavala sa bivšim momkom i na moju nesreću ostala sam trudna Dva mjeseca pred vjenčanje sam spavala sa bivšim momkom i na moju nesreću ostala sam trudna Reviewed by Info Atraktiva on 16:10 Rating: 5

Nema komentara:

Entertainment

Pokreće Blogger.